خاطرات کاغذی

ببینید | قلعه هزار اردک

«کنت دراکولا» اردکی که آخرین نسل از اردک‌های خون آشام  است در قلعه مخوف اجدادیش زندگی می‌کند. دست تقدیر برای او این گونه رقم می‌زند که روزی نانی ،پرستار بچه وقتی می‌خواهد برای اومعجونی از گیاهان وحشی درست کند به جای خون،سس گوجه فرنگی می‌ریزد ونتیجه این اشتباه ایجاد اختلال و تبدیل کنت به موجودی گیاهخوار است.
کد خبر: ۱۴۱۵۷۴۱
نویسنده مریم فلاح
تعداد بازدید : 37

نانی،مرغی چاق وخنگ اما بامزه بود که بال راستش همیشه خدا آسیب دیده بود،کیک و شیرینی‌های نانی را یادتان هست؟ از سنگ سخت تر و از قدرت تخریب بالایی برخور بودند! کنت پیشخدمتی پیری هم داشت به نام «ایگور» که سعی داشت اربابش را به خصلت خون‌آشامی  بازگرداند. یکی از جذابیت‌های کارتون متحرک بودن قلعه و داشتن قابلیت سفر در زمان بود.

قلعه به جاهای عجیبی می‌رفت و ما شاهد ماجراهای جالب و پیچیده ای بودیم. وقتی ساعت قلعه ۱۲شب را نشان می‌داد قلعه به جای اولش بازمی گشت!

دو نوع ساعت در قلعه می‌دیدیم ؛ یک مدل ساعتی بود که برادران خفاش به نام‌های تیک و تاک بعد از بیرون آمدن از ساعت یه تیکه ای هم می‌انداختند و برمی گشتند و ساعتی که از آن خفاشی  صرفا به رسم کوکو کردن خارج می‌شد!

در داستان‌های این مجموعه پرنده شناسی هم بود به نام «غازویک» که سعی داشت از راه‌های گوناگون برای دیدن “کنت دراکولا» اقدام کند.

«قلعه هزار اردک»، (بانام اصلی: Count Duckula) کارتونی کمدی-درام ترسناک بریتانیایی که سال ۱۹۸۸ به کارگردانی کارلوس آنفونسو تولید شد.


(در نسخه پخش شده از تلویزیون ایران اشاره ای به خون آشام بودن اجداد کنت دراکولا نشده بود)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها